Sofie Thörnqvist

sweden

I'm back in sweden!
Vi har haft det kanon, fint väder hela veckan.
Det var synd att jag var sjuk i 3 dagar innan vi åkte hem men var inte så allvarligt så gick att göra saker ändå.
Jag hade jätte ont i magen, jätte ont. Det liksom krampade så tillslut gick vi till apoteket och ja fick någe piller som ja inte har någon aning om vad de kan vara. Men det fungerade.

Har liksom så mycket att säga om Turkiet så jag får inte fram någonting, det blir bara fel.
Vi har iallafall haft det helt underbart och det är helt klart oförglömmligt.
Jag är i Uppsala nu men ska hem ikväll så kanske lägger upp lite bilder då.
Bilderna säger nog mer än ord!


jag har saknat mina tjejor!
2009-10-11 @ 14:02:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jempa

vi har saknat dig oxå ! men det är bra att du haft det bra :D

2009-10-12 @ 15:42:59
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0