Sofie Thörnqvist

Söndag

Jag har redan börjat kolla efter resor...en vecka i sverige och med 2 kronor på kontot så känns det verkligen inte bra. Jag är sugen på en weekend i London i januari eller någonting sånt. Hellst av allt så vill jag  till Thailand men de är tok för mycket in my dreams.

Helgen har iaf varit riktigt härlig. och då var jag till och med i skolan i lördags, det var öppet hus men riktigt kul faktiskt..
Lördags kvällen tillbringades med Ida,Robin och Tommy framför en film och även fast jag var tjurig över mitt och Tommys vattenkrig vi hade haft innan dom kom (jag förlorade) så var det mysigt.
Ännu bättre var det idag då jag och Tommy har ägnat hela dagen åt att möblerade om hemma hos honom..så jäkla underbart! Han är det bästa som har hänt mig och jag älskar honom över allt annat! <3

Imorgon klockan fyra ska jag träffa min låtsas kompis och prata ut lite -ego time-
det känns jätte bra ...




...för jag har bestämt mig att jag ska bli vuxen nu
.

2009-10-18 @ 20:47:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0