Sofie Thörnqvist

snö?

Det är väl förens idag jag känner att jag landat i sverige, har inte hunnit för det har varit så fullt upp.
Det är inte lite kallt här heller och jag har ingen vinterjacka..allt är negativt just nu.
Kan bero på att jag ligger efter i skolan VÄLDIGT mycket, en vecka borta och jag var till och med för beredd?
Nu har jag en hel lista som skall göras igen ...

Föresten så är jag hemma från skolan idag. Har knappt sovit någonting pga kattungarna och deras mor.
Ska nog ta å flytta ner dom idag så man kan sova iaf, för jäklar va de låter, gnäller och busar.
Men söta är dom :)

Så idag blir det en städa rummet och plugga dag! love it
2009-10-13 @ 12:16:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0