Sofie Thörnqvist

höstlov

En skoldag kvar och sen höstlov då! :D
Just nu ligger jag i sängen med datorn på magen och känner mig slapp. Jag har inte gjort ett skit idag men tiden springer iväg ändå. Nästa vecka kommer gå ännu fortare...det är läskigt hur fort tiden går ibland.

Kattungarna börjar gå mig riktigt på nerverna, de biter en i tårna HELATIDEN.
De springer runt och busar dygnet runt. Nog för att det är kul att vara liten men någon måtta får de väl ändå vara!

Jag har faktiskt ingenting vettigt att skriva så de kanske är lika bra att ge upp. Försökte fixa ny design idag, haha alltid lika kul. Synd att man inte kan alltså....fortsättnig följer :)




2009-10-22 @ 22:35:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0