Sofie Thörnqvist

träning är inte bra för mig

Jag har inte träningsvärk utan jag har riktigt ONT.
Det värker speciellt i min vänsta biceps och resten är inte så "farligt"
Har aldrig varit med om något liknande så jag undrar om jag har gjort illa mig faktiskt..
Men inte ger jag upp för det heller, jag börjar bara lite långsamt ;)

Det har varit väldigt dålig uppdatering och det är för att saker och ting börjar bli som det var förr igen. Privata saker som jag egentligen inte vill skriva om här eftersom endel folk bara "snokar" i andras bloggar. Mina nära vet om det och det är huvudsaken.
Egentligen så är bloggar sjukt onödigt! Inte blir mitt liv bättre för att jag vet vad blondinbella har på sig för kläder och äter för lunch varje dag. Och nu kritiserar verkligen mig själv eftersom jag både läser bloggar och skriver lite själv. Men jag blir bara så less när det blir så mycket skisnack och rykten om saker man egentligen inte har någon aning om eller inte har någonting med. Jag kan faktiskt avslöja att jag är ganska besatt av att kolla mina favoriter, men det är lite kul att drömma sig bort va kul och lyxigt endel storbloggare verkar ha det.

Nu ska jag faktiskt gå ner och borsta tänderna, fredag imorgon!
Godnatt! <3
2009-11-12 @ 22:20:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0