Sofie Thörnqvist

söndag söndag söndag

Den här helgen vart lika lungn som den förra, lite tråkigt men ändå så himla skönt.
Nu är det söndag igen, och jag kan fortfarande inte förstå varför tiden går så himla fort just nu.
Är det för livet är väldigt bra just nu kanske? ingen aning ..
Idag var jag och Tommy och kollade på B-laget som hade match iallafall (volleyboll)
Tierp vann! Det var bra, men inte trodde jag att volleyboll var så konstigt som det egentligen är.
Fattade ingenting av reglerna Tommy förklarade för mig, är nog bara för dum för att förstå.
Allt som har med sport att göra är det meningen att jag ska undvika, jag är inte bra på någonting men jag kan tycka att det är kul, visst!

Nu ska jag ta en macka innan jag hoppar i säng.
Imorgon är det skola och jag saknar mina tjejer, dom är bäst!

2009-11-22 @ 21:46:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0