Sofie Thörnqvist

Jag kan inte sova längre.

Just på natten kommer alla frågor som jag lyckats förtränga under dagen.
Ensamheten springer på en så fort man lagt sig i sängen. Att framtiden är osäker får mig att rysa.
Jag klarar inte äns av att ge dig tid, hur mycket jag än vill så klarar jag inte av det.
Min kropp orkar inte, allting kom som en smäll.
Jag saknar dig <3


Jag förstod att det skulle göra ont att vara utan den man älskar men den här smärtan är outhärdlig.


Det som får mig att andas just nu...
"Vi gör det här för våran skull, så vi ska kunna ha det bra så länge som möjligt sen"


2009-11-05 @ 01:15:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jempa

vet precis hur du känner gumman, jag känner preics lika dant, man förtränger saken under dagen, man pysslar med annat och har roligt med vännerna. men när man väl lagt sig i sängen så kommer alla tankar. Det är hemskt, vet precis. Men du vet vart jag finns, bara att du hör av dig <3

2009-11-05 @ 21:59:47
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0