Sofie Thörnqvist

hårinpackning

Sitter med hårinpackning i håret, var tvungen att göra en panik-kur. Mitt hår är jätte slitet efter jag blekt det. (det var ett tag sen) Som inte alls var med mening egentligen. Det var bara så att jag fick för mig att göra bruna slingor vilket man tydligen ABSOLUT inte ska göra när man har ljust hår för det kan skifta i grått. Tyvärr fick jag reda på det för sent och var tvungen att bleka mitt nyklippta hår </3
Livet är verkligen inte lätt och alla som läser detta och får för sig samma sak någon gång i livet. Slinga rödbruna slingor i sånna fall, det sa min frisör skulle vara mycket bättre! Hah..!

Idag så har jag iallafall träffat Ida, vi snackade mest. Jag var tvungen att åka rätt så tidigt men alltid lika trevligt ändå. Imorgon har jag eventuellt fått med mig henne på body pump, annars får jag gå själv. Nu måste jag faktiskt komma igång ... hallå
2009-11-09 @ 20:13:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny

jag ska med på body pump, bara jag blir frisk ! denna vecka får jag ite träna :(

2009-11-10 @ 11:50:40
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0