Sofie Thörnqvist

Halloj!

Sitter hemma i Uppsala och funderar på att sova snart. Hela dagen har hela familjen hjälpts åt med renoveringen i vardagsrummet. Vi har skrapat bort all tapet och det tog sin tid om man säger så. Vilket jobb det är innan man äns kan tapetsera alltså!
Men det är helt klart värt det, rummet kommer bli helt annat. Med tanke på att det såg ut som en flykting anläggning innan så är vad som helst bättre. Nästa rum på tur är faktiskt mitt :) Det är det minsta rum jag har någonsin sett, jag får i stort sätt precis plats med en 120 säng och en stol, hahah! Jag ska ta kort och visa när det är klart! För som det ser ut nu vill ingen se det, speciellt inte jag.

Eftersom vi har ägnat hela dagen till att planera så har mitt sug för att flytta hemifrån blivit på - verkligen dags att dra nivån.
Bara ett år kvar nu, sen slipper jag alla jobbiga människor hemma!


Godnatt allihopa!
2009-11-07 @ 23:49:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0