Sofie Thörnqvist

trött

Efter en lång dag springande runt på stan är jag hur trött som helst.
Borde egentligen plugga men jag är för trött för att få in saker i huvudet. Ja är så jäkla skoltrött just nu men det är väl inte så konstigt. Tack och lov är det inte långt kvar nu. skööönt!

På fredag åker jag Tommy, min syster och hennes bästa vän Eveliina in till Stockholm för att se Idol finalen i globen. Var där med Mimmi för 2 eller 3 år sedan och det var väl helt okej! Så det blir nog en kul fredagskväll!
Vi ska åka bil in till staden så vi får se hur det går, haha! Tommy har aldrig kört i stockholm förr och jag gissar på att jag hittar bäst. Men då hittar verkligen inte bra, speciellt inte till globen! Det kommer bli kul att se hur den den fredagen blir iallafall.
2009-12-08 @ 20:51:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0