Sofie Thörnqvist

ska försöka sova så fort jag stängt av datorn

Varenda kväll lider jag av en sjukdom. Symtomen är att man helt omöljigt kan stänga av datorn när man borde. Även fast jag inte har någonting att kolla. Jag lyckas jämt komma på någon helt ointressant och tråkig sida/blogg att kolla på även fast jag till och med inte äns vill. Efter en timme blir jag så arg att jag bara slänger igen min bärbara för det har tagit så lång tid för mig att stänga av.
Vilka problem jag har. Jobbigt läge.

Imorgon ska jag färga mitt hår hos frissan och jag hoppas verkligen att det blir bra, efter det åker jag hem till min älskling.
2009-12-14 @ 23:16:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0