Sofie Thörnqvist

mysfredag

Igår kväll var jag och Alexandra hemma hos Josefine. Fick träffa småkatterna som Josefine nu har köpt :) De är fortfarande lika söta! Vi åt tacos, snackade och kollade på bonde söker fru och någon film. Sist men inte minst åt vi glass med jätte mycket frukt! Hur gott som helst.
Iallafall så är dagens planer att jag ska träffa mina barndomsvänner som jag inte träffat på jätte länge. Hoppas det blir av bara! Senare ikväll tänkte jag gå och sola och sen blir det nog bara mys med familjen här i Uppsala. Tommy kommer kanske inatt om han nu ska på krogen i stan :)
Nu ska jag hoppa in i duchen och sen förska plocka undan lite här. Ha en bra lördag! :)
2009-12-19 @ 13:35:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mimmi

jag skulle också vilja vara med er :P

2009-12-19 @ 15:49:22
URL: http://mimmibengtsson.blogg.se/
Postat av: jenny

ja jag me :p

2009-12-22 @ 17:08:18
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0