Sofie Thörnqvist

helgen

Helgen har gått lika fort som vanligt men nu är det nästan bara en vecka kvar i skolan, så det gör inte så mycket.
I fredags åkte som sagt jag, Tommy, min syster och hennes kompis till globen för att se Idol finalen. Det var helt okej (det roligaste var nog när vi gjorde vågen, haha!). Erik var helt klart bättre när man hörde honom live för egentligen höll jag på Calle man det var iofs mest för att hela globen var fyllt med tusentals fjortisar som skrek " ERIK! ERIIIK!" .
Helt galet jobbigt.

I Lördag så var jag till Linn en stund på kvällen med tjejerna :)
Men jag och Alexandra stack hem tidigt för de andra skulle vidare till tierp och det passade inte våra bussar riktigt.

Imorgon ska jag till Mimmis skola och klippa mig! Alltså hon ska klippa mig. Och på tisdags ska jag till haricorner och färga håret brunt igen så det passar perfekt. Min utväxt just nu är inte det finaste..



2009-12-13 @ 19:40:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0