Sofie Thörnqvist

den där skolan

Försov mig i morse och det slutatde med att jag var hemma idag. Bor man på landet så gör man. Men man får väl tänka postivt, att det inte är så jätte längt kvar tills man har körkort (förhoppningsvis!). Eftersom jag missade min körlektion i skolan idag så vet man ju aldrig hur det kan sluta. Men iallfall i morgon är det fredag, skönt!
Jag och Alexandra ska hem till Jossan efter skolan. Det kommer bli great! Resten av helgen blir till att plugga eftersom jag har två prov på måndag. Måste se till att klara dom, för jag har väldigt mycket saker att göra innan vi slutar till jul. Skolan är verkligen inte kul just nu, jag bara längtar tills skiten är över. Det är lite synd att man jämt skjuter upp på sakerna som är tråkigast och svårast för sen sitter man här. Helt vilsen.

Jag ska se till att fira när allting är klart!


2009-12-03 @ 20:30:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0