Sofie Thörnqvist

bara struntprat

Jag borde faktiskt sova just nu men huvdet är fullt med massa tankar!
Tidigt idag gjorde jag bort mig regält. Väldigt pinsamt men gjort är gjort.
Nu på kvällen så gjorde en kille bort sig regält för mig.
Det kanske var meningen att det skulle jämna ut sig på något vis. Men det känns inte bättre! Jag mår inte alls bra faktiskt.

Jag är bara så less på den här hålan. Så fort jag kan så ska jag flytta från den, jag längtar. Nu är det klart för mig iallafall, har man bott i Uppsala den största delen av sitt liv är det väldigt svårt att ändra sig så här pass mycket. Man måste tänka på allt här. Det blir som ett jobb nästan. Jag kan inte äns sitta och prata med Alexandra på bussen om vad som hellst utan att behöva kolla mig omkring och försäkra mig på att någon annan olämplig person skulle kunna höra och missuppfatta eller krydda på allting. För ryckten och skvaller är det ända som finns i luften i den här kommunen. Jo visst jag har blivit likadan för det känns som jag inte har något annat val om man ska leva här. Men inte länge till!

Så just nu sitter jag och kollar runt vart i landet man kan plugga till sjuksköterska. Det skulle vara så jävla härligt att komma iväg. Kan inte fatta att det börjar närma sig efter 6 års längtan :)
2009-12-07 @ 23:36:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0