Sofie Thörnqvist

vädret

Idag får jag faktiskt ta och skylla på vädret när när det gäller att ut och springa.
Jag behöver verkligen komma ut men får väl ta det imorgon då! ÅH ja kommer aldrig klara EN MIL.
Vet ni hur dålig kondition jag har eller? Innan jag började springa för bara en månad sedan så kunde jag inte äns springa 1 km utan att bryta ihop. Jag har haft problem med astma när jag var liten så nu kan jag inbilla mig att jag inte kan springa på grund av det ibland.
Hur som hellst så har jag jämt hatat att springa tills nu när man känner hur bra det är för kroppen.
Det finns ingen bättre känsla som efteråt. Men det betyder inte att jag jämt är så sugen på att ta mig ut en sväng.
Som idag när det är så mycket regn så man knappt ser grannarnas hus!

Iallafall så har första skoldagen vart väldigt plågsam.
Och det har ingenting med skolan och göra utan det har vart kaos med familjen om man säger så.
Dagen bästa är iallafall att Tommy har klarat skrivningen till körkortet :D

2009-08-18 @ 15:55:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0