Sofie Thörnqvist

Tommy 18

Idag fyller Tommy 18 år!
Jag tror nästan att jag är gladare än vad han är :D
Eftersom tommy olyckligt nog hade en körlektion på sin födelsedag så gick vi upp tidigt imorse.
Att åka till gävle från månkarbo är inte det lättaste måste jag säga.
Vi åkte 10.56 tåget och var hemma runt halv 5. Och då fick vi ändå skjuts till tåget på morgonen.
Kanske därför man inte är så mycket i gävle?
Vi gick på stan en timme och Tommy fick en till present (en tjockis tröja) av mig innan han hade lektionen.
Efter det så ät vi sushi och det finns inge godare! Jag älskar sushi.

Just nu sitter jag iaf här helt propp mätt av all rabarber/blåbär/äppel paj som jag tryckt i mig.
Tjockt!

Imorgon är det skola och ska jag vara ärlig så längtar jag :)
Kommer saknar Mimmi bara!


2009-08-17 @ 21:14:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0