Sofie Thörnqvist

söndag

Kvällen igår var helt okej, jag har ätit för hela veckan både igår och idag. Tänkte ut och ta en lång springtur snart, det blir kanske den näst sista innan tjejmilen.
På tisdag hade jag iaf tänkt springa en mil, hur lång tid det än tar så ska jag göra det. Måste prova på och veta hur det känns med tanke på att ja som längst har tränat 7 km och de har var jobbigt som fan!
Just nu skiter jag i vad jag får för tid och sånt där jag är bara glad om jag kommer runt, ja har fått upp min konditon mot förr iaf och det är det bästa!

Imorgon kör Tommy upp och ja ska be till alla olika sorters gudar så att han klarar det, gör han det så åker vi till uppsala och bokar resan nästa helg!!! :D Kan inte vänta längre, datumet har skjutits upp hela tiden så nu blir det i mitten på september förmodligen. Och det står mellan tunisien och turkiet.

Ha en bra söndag!
2009-08-23 @ 12:47:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0