Sofie Thörnqvist

sjukling

Idag var det sista jobbdagen och det var hur underbart som hellst. Jag fick till och med sluta en timme tidigare! =)
Jag har också fått kramat om min älskling som nu har kommit hem.
Båda två har lyckats blivit sjuka precis på samma dag med, haha.
Tommy har feber och jag har blivit hur förskyld som hellst på en dag bara, skumt.
Gissar på att jag också har feber men lika bra att inte kolla för då kommer ja tycka att ja är så mycket sjukare.
Så tills nu har vi kollat på film och käkat massa godis, mmm
Vi såg "vi hade iallafall tur med vädret IGEN" den dög väl men hade förvänta mig bättre.

2009-08-07 @ 21:06:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0