Sofie Thörnqvist

helgen

Jo helgen var jätte bra, lite kaos men ändå helt okej.
I fredags kom det en hög med vänner hem till mig, jag hade jätte trevligt och jag har saknat mina tjejer så mycket!
Vi började redan vid sex så att det kom oinbjudet folk vid halv 1 var inte så uppskattat av mig. Men förlåt om jag sa dumma saker jag menade det inte iaf. Kvällen var iaf helt perfekt fram till klockan 11 och det är inte dåligt :)
Eftersom jag har kameran hemma och sitter hos tommy just nu så kommer bilderna senare, imorn kanske.
Igår, lördag åkte jag till stugan med Tommy...

Imorgon är det jobb igen, sista veckan! :D
2009-08-02 @ 18:55:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0