Sofie Thörnqvist

godmorgon

Vaknade redan vid nio idag, jag kan inte sova länge längre.
Jag har inte sovit till 12 äns en gång på hela sommaren, visst har jag jobbat också men förr så sov jag hela dagarna.
Kanske lika bra det, istället för att sova bort dagarna kan man göra nått annat.

Idag ska jag på bio och äta på kina! Med mamma och syster min, även Monica och eveliina.
Vi ska se harry potter - jag har då inte valt film.
Men klart jag hänger med :)
Kom nyss på att jag inte äns har sett alla harry potter filmerna. Och det känns lite värdelöst men jag gissar på att man inte behöver ha gjort de, men de skulle vara roligast.

2009-08-11 @ 09:33:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0