Sofie Thörnqvist

american pie

American pie går på sexan just nu.
Har sett "the wedding" väldigt många gånger men ändå så fastnar man vid tv'n och tycker det är lika kul som första gången man såg den. Jag ska ta och fixa mig för sängen nu och plugga lite och sen blir det sova, är jätte trött!
Vi har prov på njurarna nästa torsdag redan och det är en hel del att få in i huvet..
Nu är skolan igång igen då och det är underbar att de är fredag imorgon, haha jag hatar skolan.
I helgen ska tommy hit och va ska ha kräftskiva med familjen och grannar så Ida och Robin kommer, det är alltid kul!
Hoppas på att Ida kommer bara, annars mindre kul ;)


Imorgon drar jag till månkis efter skolan och umgås med tommy och niclas.
2009-08-20 @ 21:21:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0